Case study
AUTO PARTNER- DYSTRYBUTOR CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH XXI WIEKU

AUTO PARTNER- DYSTRYBUTOR CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH XXI WIEKU
Wyzwanie i analiza

Wyzwanie i analiza

  • Umocnienie pozycji lidera na rynku dostawców części samochodowych
  • Zbudowanie świadomości marki Auto Partner jako dostawcy szerokiego spektrum części motoryzacyjnych oraz usług wysokiej jakości
  • Zwiększenie obecności marki Auto Partner w mediach, a także wzmocnienie obecności Max Gear, Meyle
  • Zbudowanie pozytywnego wizerunku wśród klientów, głównie B2B, na temat Auto Partnera
    w oparciu o eksperckość, unikalny know-how oraz dostarczanie skutecznych rozwiązań
Strategia

Strategia

Spozycjonowanie przedstawicieli Auto Partner jako ekspertów w swojej dziedzinie (expert positionig). Postawienie na komunikację o charakterze lokalnym zapewniające efektywne dotarcie do warsztatów. Eksponowanie treści użytecznych dla użytkowników końcowych, poradnikowy charakter uwzględniający różne elementy i podzespoły samochodu oraz ich eksploatacje.

Realizacja

Realizacja

  • Biuro prasowe i pozycjonowanie eksperckie
  • Relacje inwestorskie
  • Spotkania z analitykami giełdowymi
Efekty

Efekty

  1. 318 publikacji w prasie, Internecie i TV
  2. Zasięg publikacji 1 107 378