Case study
Vetrotech Saint Gobain

Vetrotech Saint Gobain
Wyzwanie i analiza

Wyzwanie i analiza

Vetrotech Saint-Gobain jest wiodącym na świecie producentem ognioodpornego szkła stosowanego
w sektorach budownictwa i okrętowym. Firma oferuje produkty ognioodporne klasy A, zapewniające całkowite zabezpieczenie przed zagrożeniem pożarowym

  • Wzmocnienie i skonsolidowanie pozycji Vetrotech jako lidera na rynku specjalistycznego, innowacyjnego szkła dla budownictwa
  • Wzmocnienia świadomości marki jako wiarygodnego partnera biznesowego, producenta innowacyjnych produktów o multi-funkcjonalnym zastosowaniu
  • Zbudowanie skojarzeń z Vetrotech jako podmiotu doskonale rozumiejącego współczesne wyzwania architektoniczne
Strategia

Strategia

Agencja postanowiła oprzeć podejście strategiczne w komunikacji na następujących aspektach:

  • Propagowaniu najnowszych, innowacyjnych rozwiązań szklanych Vetrotech do szerokiego zastosowania
  • Prezentacji konkretnych zastosowań wpływających na kreowanie najwyższych standardów
    w branży
  • Promowaniu Vetrotech jako firmy precyzyjnie odpowiadającej na rosnące wymagania współczesnego budownictwa i architektonicznych wizji projektantów
  • Komunikacja nakierowana została na media branżowe  docierające do głównych grup docelowych z zakresu B2B.
Realizacja

Realizacja

  • Organizacja konferencji prasowej połączonej z testami szklenia PROTECT w Pruszkowie
  • Aranżowanie wywiadów z dyrektorem oddziału w kluczowych mediach branżowych
  • Pozycjonowanie w mediach Grzegorza Sołtysa jako eksperta w dziedzinie specjalistycznego szklenia
  • Koordynacja współpracy reklamowej z najważniejszymi tytułami branżowymi
  • Profesjonalne sesje fotograficzne wybranych, najważniejszych realizacji Vetrotech
  • Zarządzanie kanałami social media
Efekty

Efekty

  • 351 publikacji, o wartości 538 444 AVE
  • Organizacja roadshow:
  • 2 089 604 Zasięgu w kluczowych mediach branżowych.

Zobacz film.