BRAND PR

Klient XXI wieku to kolekcjoner wrażeń. Dokonywane przez niego wybory mają wzbogacać jego styl życia. W dobie rozwoju nowych technologii konsumenci są coraz bardziej świadomi i doskonale poinformowani, a nowoczesne i atrakcyjne marki powinny wychodzić im naprzeciw. Powodzenie na rynku danego produktu, oprócz jego wartości funkcjonalnych, jest silnie skorelowane z emocjami jakie mu towarzyszą. Stworzenie odpowiednich skojarzeń w umyśle konsumenta to proces długofalowy i wymagający spójnej strategii, której istotną częścią jest komunikacja Public Relations. Nasze podejście do PR-u produktowego polega na stworzeniu odpowiedniej historii i opowiedzeniu jej w wiarygodny sposób, wpływając tym samym na postawy konsumenckie.

W ramach tworzenia strategii PR produktowego, specjalizujemy się w następujących obszarach:

  • Wprowadzenie nowych produktów na rynek
  • Podtrzymanie obecnego wizerunku produktu lub jego zmiana
  • Pozycjonowanie produktu i firmy
  • Wdrażanie kampanii wizerunkowych