Jesteśmy agencją
consultingową

…dostarczającą rozwiązania w zakresie zintegrowanej komunikacji oraz public relations dla czołowych polskich i międzynarodowych marek. Odpowiadamy na potrzeby jutra w zakresie komunikacji i budowania prawdziwych, trwałych relacji między pomiędzy markami a ich interesariuszami. W naszych strategiach, projektach, czy inicjatywach zawsze stawiamy na realizację celów biznesowych, mierzalność i oddziaływanie na otoczenie.

Klientom dostarczamy efektywne strategie z wielu obszarów: PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, social media i content marketingu. Nasz globalny zespół to ponad 6800 pracowników, który każdego dnia pracuje na sukces wielu marek z pełną wiarą w moc dialogu.

Naszym strategicznym partnerem z zakresie organizacji eventów jest agencja EL PADRE.

Należymy do globalnej sieci International Public Relations Network (IPRN) z oddziałami w 40 krajach, dzięki czemu posiadamy światowej jakości kompetencje, wiedzę oraz doświadczenie w zakresie komunikacji. Jesteśmy także członkiem Związku Firm Public Relations (ZFPR), największej polskiej organizacji zrzeszającej profesjonalne agencje PR.

rozwiń  zwiń  rozwiń

Jesteśmy agencją consultingową

Misja i wizja

Naszą misją jest oferowanie Klientom najskuteczniejszych strategii komunikacyjnych, które tworzą emocjonalne więzi z ich konsumentami za pomocą angażujących historii. W ten sposób osiągając wyznaczone cele biznesowe.

Wizją Public Dialog jest bycie najczęściej rekomendowaną agencją w obszarze komunikacji społecznej w Polsce.

Wartości

Działanie w obszarze komunikacji marki to wyścig bez mety. Dla nas wyścig (RACE) to również podstawa funkcjonowania naszej agencji public relations. Akronim R A C E definiuje fundamentalny charakter Public Dialog, odróżniając ją od innych podmiotów działających w obszarze komunikacji. W realizacji codziennych obowiązków kierujemy się:

Relacje Relacje

Relacje międzyludzkie to podstawa dobrego biznesu. Działamy wspólnie z naszym klientami, biznes partnerami i przedstawicielami mediów w atmosferze wzajemnego szacunku. W celu budowania zrozumienia zawsze kierujemy się zasadami dialogu. Uważamy dwukierunkową komunikację
z otoczeniem za kluczową wartość w public relations. Dzięki połączeniu planów oraz interesów Klienta z odpowiednimi oczekiwaniami jego otoczenia, pomagamy budować obustronne zaufanie. Wiemy, że tylko profesjonalne, rzetelne i uczciwe zarządzanie informacją, pomiędzy daną firmą a jej otoczeniem, może prowadzić do zbudowania pełnego zrozumienia oraz nawiązania pozytywnych relacji ze wszystkimi interesariuszami.

« przejdź do oferty

Ambicja Ambicja

Pracujemy w ambitnym zespole, wśród ludzi, którzy zawsze stawiają sobie trudne cele do zrealizowania. Dążących do samorealizacji i osiągania wspólnie z klientami sukcesów. Ludzie Public Dialog redefiniują utarte schematy w zakresie komunikacji, w codziennej pracy poszukując coraz bardziej skutecznych i kreatywnych rozwiązań. Wytyczamy realne i w pełni mierzalne KPI’s, z których rozliczamy się z naszymi klientami na każdym etapie realizacji strategii.

« przejdź do oferty

Klient w centrum Klient w centrum

Chcemy być najbardziej skoncentrowaną na klientach agencją PR w branży. Ich pełne zadowolenie to nasz cel i główna motywacja w codziennej pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby Klientów, dostosowujemy się do ich oczekiwań i w ten sposób doskonalimy również naszą markę. Tworzymy przemyślane i sprawdzone rozwiązania w zakresie komunikacji korporacyjnej, public relations oraz content marketingu po to, żeby historie marek naszych klientów były słyszalne. W ten sposób wpływamy pozytywnie na ich przyszłość i rozwój.

« przejdź do oferty

Rozwój Rozwój

Pracujemy w zgranym, ambitnym ale też odpowiedzialnym zespole. Nasi specjaliści są angażowani w procesy podejmowania decyzji dotyczące rozwoju agencji PR. Każdy bierze pełną odpowiedzialność za swoje działania, ale zawsze może liczyć na wsparcie innych członków agencji. Aktywizujemy potencjał i wiedzę drzemiące w naszych pracownikach, bo to oni są motorem napędowym dzięki, któremu możliwy jest rozwój Public Dialog.

« przejdź do oferty

Jesteśmy agencją consultingową

Sieć IPRN

 

Jesteśmy jedyną agencją w Polsce należącą do międzynarodowej sieci IPRN.

IPRN została utworzona w 1995 roku i obecnie jest jedną z największych sieci zrzeszających niezależne agencje PR na świecie. IPRN skupia 40 profesjonalnych agencji, zlokalizowanych w 28 krajach. Na co dzień pracujemy w sieci razem z ponad 6800 specjalistami.

Dzięki członkostwu w IPRN jesteśmy w stanie skutecznie prowadzić skomplikowane projekty komunikacyjne na wielu rynkach równocześnie i czerpać międzynarodowy know-how.

Więcej informacji: www.iprn.com 

Sieć IPRN

Nasze nagrody

Brązowy Złoty Spinacz Awards 2017

Brązowy Złoty Spinacz Awards 2017

NAGRODA:

BRĄZOWY ZŁOTY SPINACZ AWARDS 2017

KATEGORIA:

PR korporacyjny

PROJEKT:

Łazarski – praktyczny wymiar kształcenia – Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego

PR Platinium Awards 2017

PR Platinium Awards 2017

NAGRODA:

PR Platinium Awards 2017

KATEGORIA:

Pro Bono Campaign

PROJEKT:

Rola komunikacji korporacyjnej – raport

Golden Stevie Awards 2017

Golden Stevie Awards 2017

NAGRODA:

Golden Stevie Awards 2017

KATEGORIA:

Other – Public Relations

PROJEKT:

Rola komunikacji korporacyjnej – raport

Silver Stevie Awards 2017

Silver Stevie Awards 2017

NAGRODA:

Silver Stevie Awards 2017

KATEGORIA:

Communications or PR Campaign/Program of the Year – Communications Research

PROJEKT:

Rola komunikacji korporacyjnej – raport

Złoty Spinacz Media Relations 2016

Złoty Spinacz Media Relations 2016

NAGRODA:

Złoty Spinacz 2016

KATEGORIA:

Product Media Relations

PROJEKT:

Ardor Auction- „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Złoty Spinacz Product Launch 2016

Złoty Spinacz Product Launch 2016

NAGRODA:

Golden Clip 2016

KATEGORIA:

Product Launch

PROJEKT:

Ardor Auction- „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Mercury Excellence Gold 2015/2016

Mercury Excellence Gold 2015/2016

NAGRODA:

Mercury Excellence 2015 | 2016 GOLD

KATEGORIA:

Product Launch

PROJEKT:

Ardor Auctions „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

The Sabre Awards 2016

The Sabre Awards 2016

NAGRODA:

The Sabre Awards

KATEGORIA:

Product Media Relations (Trade Media)

PROJEKT:

Ardor Auction- „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Silver Stevie Awards 2016

Silver Stevie Awards 2016

NAGRODA:

Silver Stevie Awards 2016

KATEGORIA:

Media Relations

PROJEKT:

Ardor Auctions – „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Silver Stevie Awards 2016

Silver Stevie Awards 2016

NAGRODA:

Silver Stevie Awards 2016

KATEGORIA:

Product Launch

PROJEKT:

Ardor Auctions – „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

PROTY (Projekt Roku) 2016

PROTY (Projekt Roku) 2016

NAGRODA:

PROTY (Projekt roku) 2016

KATEGORIA:

B2C

PROJEKT:

„Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Magellan Awards 2015

Magellan Awards 2015

NAGRODA:

Bronze Magellan 20

KATEGORIA:

Product PR

PROJEKT:

“The First Polish Classic Automotive Auction House”

IPRA Golden World Awards 2015

IPRA Golden World Awards 2015

NAGRODA:

Finalist IPRA Golden Awards 2015

KATEGORIA:

B2B PR

PROJEKT:

“Orbis Business Mixer”

Magellan Awards 2014

Magellan Awards 2014

NAGRODA:

Silver Magellan 2014, Top 25 campaigns

KATEGORIA:

B2B PR

PRPROJEKT:

“Orbis Business Mixer”

Wyróżnienie Złoty Spinacz 2014

Wyróżnienie Złoty Spinacz 2014

NAGRODA:

Wyróżnienie Złoty Spinacz 2014

KATEGORIA:

Sport i turystyka

PROJEKT:

“Orbis Business Mixer”

International Public Relations Network 2014

International Public Relations Network 2014

NAGRODA:

PROTY (Projekt Roku) 2013

KATEGORIA:

CSR

PROJEKT:

Muzeum Utracone

Złote Spinacze 2013

Złote Spinacze 2013

NAGRODA:

Złote Spinacze 2013

KATEGORIA:

Kultura

PROJEKT:

Muzeum Utracone

Wiedza

Chętnie się uczymy, ale również dzielimy wiedzą. Tylko w ten sposób możemy rozwijać naszą organizację oraz oferować efektywne rozwiązania dla partnerów biznesowych. Przekazywanie wiedzy oraz naszych doświadczeń uznajemy za ważną część funkcjonowania agencji. Regularnie publikujemy raporty branżowe, występujemy na konferencjach i kongresach, wykładamy na kilku uczelniach wyższych, bierzemy czynny udział w inicjatywach pro-bono mających na celu rozwój i profesjonalizację sektora PR i komunikacji w Polsce.

Fake news z perspektywy Polskich dziennikarzy

Raport Fake news z perspektywy Polskich dziennikarzy

Nasza agencja przeprowadziła pierwsze badanie wśród dziennikarzy ogólnoinformacyjnych na temat skali zjawiska fake news w Polsce. Badanie zostało zrealizowane przez Instytut badań ARC Rynek i Opinia metodą CATI w dniach 24-28 kwietnia 2017 r. Wzięło w nim udział 154 dziennikarzy.
Rola komunikacji korporacyjnej

Raport Rola komunikacji korporacyjnej

Celem niniejszego raportu jest przybliżenie charakterystyki komunikacji korporacyjnej, stojących przed nią trendów i wyzwań, znaczenia interesariuszy i roli zewnętrznych konsultantów, a także przedstawienie kluczowych wyzwań stojących przed specjalistami zajmującymi się tą dziedziną.
W raporcie znajdują się również cenne informacje na temat sposobów pomiaru efektywności działań komunikacyjnych stosowanych w największych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach.
Marka korporacyjna i jej komunikacja

Książka Marka korporacyjna i jej komunikacja

Paweł Bylicki, CEO Public Dialog jest współautorem książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. Publikacja może być użyteczna zarówno dla specjalistów, jak i managerów wielu szczebli, którzy w swojej pracy związani są z różnymi formami komunikacji marki.
Można dowiedzieć się z niej m.in. jakie są najważniejsze elementy budowy marki, czym jest tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji, dlaczego marki bez strategicznie zarządzanej komunikacji korporacyjnej nie nawiążą relacji ze wszystkimi interesariuszami? W książce wytłumaczone są zagadnienia wizji, misji, wartości, kultury korporacyjnej. Znajdują się odpowiedzi na pytania: czym jest komunikacja korporacyjna? Jaka jest jej rola, cele i funkcje? Kto i w jaki sposób powinien zarządzać komunikacją korporacyjną? Jak planować komunikację korporacyjną i jak układać strategię?