
Wyzwanie i analiza
- Umocnienie pozycji lidera na rynku dostawców części samochodowych
- Zbudowanie świadomości marki Auto Partner jako dostawcy szerokiego spektrum części motoryzacyjnych oraz usług wysokiej jakości
- Zwiększenie obecności marki Auto Partner w mediach, a także wzmocnienie obecności Max Gear, Meyle
- Zbudowanie pozytywnego wizerunku wśród klientów, głównie B2B, na temat Auto Partnera
w oparciu o eksperckość, unikalny know-how oraz dostarczanie skutecznych rozwiązań

Strategia
Spozycjonowanie przedstawicieli Auto Partner jako ekspertów w swojej dziedzinie (expert positionig). Postawienie na komunikację o charakterze lokalnym zapewniające efektywne dotarcie do warsztatów. Eksponowanie treści użytecznych dla użytkowników końcowych, poradnikowy charakter uwzględniający różne elementy i podzespoły samochodu oraz ich eksploatacje.

Realizacja
- Biuro prasowe i pozycjonowanie eksperckie
- Relacje inwestorskie
- Spotkania z analitykami giełdowymi

Efekty
- 318 publikacji w prasie, Internecie i TV
- Zasięg publikacji 1 107 378