Case study ORBIS BUSINESS MIXER- PLATFORMA B2B

ORBIS BUSINESS MIXER- PLATFORMA B2B
Wyzwanie i analiza

Wyzwanie i analiza

  • Podstawowym założeniem projektu było wzmocnienie pozycjonowania marki Orbis na rynku i stworzenie narzędzia, które mogłoby być skuteczne w bezpośrednim rozwoju biznesu w obszarze MICE i CORPORATE Travel.
  • W założeniu chciano stworzyć koncepcję, która mogłaby być powtarzalna, nie tracąc na wartości merytorycznej i zainteresowaniu branży.
  • Nawiązanie nowych relacji biznesowych skutkujących pozyskaniem kontraktów.
Strategia

Strategia

Zdecydowano się, że główną „lokomotywą”, siłą napędową projektu będą badania jakościowe w obszarach: MICE i CORPORATE Travel. W celu stworzenia platformy biznesowej, przedstawienie wyników połączono z panelami dyskusyjnymi, w których udział brali wybitni eksperci i autorytety. Wszystko wzbogacono o ważny, z punktu widzenia biznesowego, komponent networkingowy.

Przy okazji, cykliczność badań pozwoliła na porównanie niektórych wskaźników (rok do roku), dzięki czemu stworzono barometr pokazujący kondycję i trendy panujące na rynku podróży służbowych w Polsce.

Realizacja

Realizacja

Każde z wydarzeń, „Orbis Business Mixer” mogłoby funkcjonować jako osobny,
niezależny projekt, zapewniając osiągniecie większości celów strategicznych. Zorganizowano 3 wydarzenia:

  • I ORBIS BUSINESS MIXER, 12 czerwca 2013 roku, Novotel Warszawa Centrum

„Przyszłość zarządzania podróżami służbowymi w Polsce”

  • II ORBIS BUSINESS MIXER, 27 listopada 2013 roku, Mercure Warszawa Centrum

„Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży motywacyjnych”

  • III ORBIS BUSINESS MIXER, 11 czerwca 2014 roku, Sofitel Warsaw Victoria

„Trendy w zarządzaniu podróżami służbowymi. Polska jako miejsce międzynarodowych spotkań”

Efekty

Efekty

  • Dotarcie bezpośrednie do ściśle wyselekcjonowanej grupy klientów Orbis S.A. usług w obszarze MICE i CORPORATE Travel w Polsce (nawiązanie relacji, podpisanie nowych kontraktów).
  • Zbudowanie silnych, pozytywnych skojarzeń wokół marki Orbis jako lidera rynku wyznaczającego standardy w obszarze hotelarstwa u grup docelowych.
  • Osiągnięcie pokrycia medialnego (105 publikacji), we wszystkich kluczowych dla Grupy Hotelowej Orbis mediach w tym m.in.: RP.pl, Mice Poland, Meetingplanner.pl, Hotelarz, The Warsaw Voice, Świat Hoteli, Puls Biznesu, Eurobuild, Warsaw Business Journal i wiele innych. Przy czym pokrycie medialne nie było celem nadrzędnym, lecz towarzyszącym.

Zobacz film.

Bądz na bieżco!

Zapisz się na nasz newsletter żeby nie przegapić treści pojawiających się na blogu. Raz w miesiącu otrzymasz od nas podsumowanie wszystkich artykułów. Nie wysyłamy treści reklamowych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od d Public Dialog Sp z o.o., ul. Mesyńska 4, 02-761 Warszawa