
Wyzwanie i analiza
iTaxi to największa i najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja do zamawiania taksówek.
System ma obecnie ponad 10 000 taksówek na terenie całej Polski. Agencja w ramach
współpracy miała do zrealizowania następujące zadania:
- Umocnienie reputacji marki iTaxi na rynku
- Dotarcie do klientów indywidualnych, jak i biznesowych
- Odróżnienie mobilnych rozwiązań taksówkarskich od przewozu osób
- Kreowanie eksperckiego wizerunku Prezesa w obszarze nowych technologii
i środowisku „start upowców”

Strategia
- Aranżowanie spotkań z potencjalnymi klientami korporacyjnymi, mających na celu doprowadzenie do nawiązania współpracy opierającej się na bezgotówkowych przejazdach.
- Prowadzenie kalendarza wydarzeń branżowych oraz organizacja wystąpień w ich ramach.
- Udział między innymi w: Infoshare 2014,2015,2016, Internetbeta 2014, 3camp Trójmiasto 2014.
- Komunikacyjne wspieranie poszerzania sieci taksówkarzy aktywnie korzystających z iTAXI.

Realizacja
- Biuro prasowe i media relations.
- Expert positioning.
- Organizacja lokalnych spotkań z mediami, briefingów prasowych.

Efekty
- Szeroka obecność w mediach: ogólnoinformacyjnych, lifestylowych, marketingowych, biznesowych, TV, etc.
- W trakcie współpracy Agencja uzyskała dla firmy iTAXI 474 publikacji.
- AVE o wartości 4 695 811 PLN.
- Stefan Batory znalazł się w pierwszej trójce rankingu: 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, publikowanym w Brief.