
Wyzwanie i analiza
Vetrotech Saint-Gobain jest wiodącym na świecie producentem ognioodpornego szkła stosowanego
w sektorach budownictwa i okrętowym. Firma oferuje produkty ognioodporne klasy A, zapewniające całkowite zabezpieczenie przed zagrożeniem pożarowym
- Wzmocnienie i skonsolidowanie pozycji Vetrotech jako lidera na rynku specjalistycznego, innowacyjnego szkła dla budownictwa
- Wzmocnienia świadomości marki jako wiarygodnego partnera biznesowego, producenta innowacyjnych produktów o multi-funkcjonalnym zastosowaniu
- Zbudowanie skojarzeń z Vetrotech jako podmiotu doskonale rozumiejącego współczesne wyzwania architektoniczne

Strategia
Agencja postanowiła oprzeć podejście strategiczne w komunikacji na następujących aspektach:
- Propagowaniu najnowszych, innowacyjnych rozwiązań szklanych Vetrotech do szerokiego zastosowania
- Prezentacji konkretnych zastosowań wpływających na kreowanie najwyższych standardów
w branży - Promowaniu Vetrotech jako firmy precyzyjnie odpowiadającej na rosnące wymagania współczesnego budownictwa i architektonicznych wizji projektantów
- Komunikacja nakierowana została na media branżowe docierające do głównych grup docelowych z zakresu B2B.

Realizacja
- Organizacja konferencji prasowej połączonej z testami szklenia PROTECT w Pruszkowie
- Aranżowanie wywiadów z dyrektorem oddziału w kluczowych mediach branżowych
- Pozycjonowanie w mediach Grzegorza Sołtysa jako eksperta w dziedzinie specjalistycznego szklenia
- Koordynacja współpracy reklamowej z najważniejszymi tytułami branżowymi
- Profesjonalne sesje fotograficzne wybranych, najważniejszych realizacji Vetrotech
- Zarządzanie kanałami social media

Efekty
- 351 publikacji, o wartości 538 444 AVE
- Organizacja roadshow:
- 2 089 604 Zasięgu w kluczowych mediach branżowych.
Zobacz film.