Case study Volkswagen Financial Services

Volkswagen Financial Services
Wyzwanie i analiza

Wyzwanie i analiza

  • Zbudowanie na rynku i w grupach docelowych świadomości, że wszystko można załatwić w jednym miejscu, w salonie dealerskim: samochód + finansowanie auta (kredyt/leasingi/wynajem) + ubezpieczenia + pakiety przeglądów
  • Budowanie świadomości nt. TCO – całkowitych kosztów posiadania auta
  • Współczesne sposoby użytkowania auta vs. posiadanie na własność – produkty z rynkową wartością rezydualną = z niskimi ratami
  • Kojarzenie mobilności z VWFS i odwrotnie
  • Zmiana postaw, jeśli chodzi o zakup samochodu
  • Wzmocnienie pozycji lidera na polskim rynku oraz budowa mocnej pozycji w obszarze elektromobilności
Strategia

Strategia

Realizacja

Realizacja

  • Prowadzenie biura prasowego
  • Pozycjonowanie eksperckie
  • Doradztwo strategiczne
  • Car Leasing Day i Press Cafe (cokwartalne spotkania z mediami)
  • Organizacja udziału w wydarzeniach specjalnych (Impact Mobility Revolution,
    Motor Show)
  • Zaprojektowanie i wprowadzenie serwisu mobilni.pl
Efekty

Efekty

  • PUBLIKACJE: 2109 (rok 2017), 3 484 (2018 r.), 2275 (2019 r.)
  • AVE: 6,8 mln w 2017, 14,8 mln zł w 2018, 19,5 mln zł w 2019
  • Zasięg ogólny: 523 mln w 2017, 375 mln w 2018, 501 mln w 2019

Bądz na bieżco!

Zapisz się na nasz newsletter żeby nie przegapić treści pojawiających się na blogu. Raz w miesiącu otrzymasz od nas podsumowanie wszystkich artykułów. Nie wysyłamy treści reklamowych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od d Public Dialog Sp z o.o., ul. Mesyńska 4, 02-761 Warszawa