Chcemy, żeby dzięki komunikacji świat stawał się lepszy dla następnych pokoleń
Odpowiadamy na potrzeby jutra w zakresie komunikacji i budowania prawdziwych, trwałych relacji pomiędzy instytucjami, markami, ludźmi a ich otoczeniem. Pomagamy Klientom we wzroście i tworzeniu zmian, które mają znaczenie.
Nasz zespół tworzy strategie komunikacyjne, które kreują świadomość, wiarygodność i dają pewność prowadzenia biznesu zdobywając zaufanie interesariuszy. Agencja oferuje efektywne wsparcie w kilku obszarach: komunikacji korporacyjnej, public affairs i government relations, komunikacji kryzysowej i zarządzania reputacją, Brand PR i mediów, digital i social media.
W skład naszego zespołu wchodzą stratedzy, twórcy i byli dziennikarze, którzy wiedzą jak przyciągnąć uwagę, nawiązać interakcję i wzbudzić zainteresowanie, dając Klientom długoterminową wartość. Jesteśmy odpowiedzialni, skromni i pokorni. Stawiamy na relacje i przejrzystość.
Zaczynamy od zrozumienia biznesowych uwarunkowań Klienta, a następnie tworzymy angażujące historie. W naszych strategiach zawsze kładziemy nacisk na realizację celów biznesowych, mierzalność i oddziaływanie na otoczenie z pełną wiarą w moc dialogu.
Jesteśmy niezależną, rodzinną firmą. Pracujemy dla instytucji i marek, które są dla nas inspirujące, ponieważ chcemy sprawić żeby świat, dzięki komunikacji stawał się lepszy dla następnych pokoleń.
Jako pierwsza agencja public relations w Polsce przeprowadziliśmy badanie dot. „Roli Komunikacji Korporacyjnej”, a także „Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy”. Paweł Bylicki, CEO Public Dialog jest współautorem książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”, wydanej w 2018 roku. Nasi pracownicy są wykładowcami m.in. Szkoły Strategii Marki, London School of Public Relations, na Uniwersytecie Warszawskim, Collegium Civitas, Szkoły Strategii Marki, Wyższej Szkoły Administracji i Przedsiębiorczości w Lublinie. Przestrzegamy zasad przetargowych Białej Księgi Komunikacji Marketingowej oraz kodeksu ICCO.
Nieprzerwanie od 2013 roku za swoje realizacje otrzymujemy najważniejsze polskie i międzynarodowe nagrody branżowe, m.in. SABRE EMEA, Stevie Awards, Magellan Awards, Mercure Awards, Bulldog PR Awards, PR Wings, PR Platinum, Eventiada by IPRA, Złote Spinacze oraz wiele innych…
Należymy do globalnej sieci International Public Relations Network (IPRN) z oddziałami w 40 krajach, dzięki czemu nasza agencja PR posiada światowy know-how oraz możliwość prowadzenia komunikacji na wielu rynkach jednocześnie. Globalny zespół to ponad 6800 pracowników, który każdego dnia pracuje na sukces klientów. www.iprn.com
Ultra European Network jest pierwszą europejską społecznością rofesjonalistów specjalizujących się w komunikacji między instytucjami a obywatelami. UEN z dumą może pochwalić się 103 biurami i ponad 7000 profesjonalistami z całego świata. www.uen.com.
Jesteśmy również jedną z agencji założycielskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations. SAPR jest organizacją stawiającą sobie za cel reprezentację i wspieranie szeroko rozumianej branży PR obecnej w całej Polsce. Celem Stowarzyszenia jest promowanie wysokiej jakości obsługi PR, stymulowanie rozwoju tego sektora oraz wspieranie zapotrzebowania na takie usługi a także wzmocnienie konkurencyjności PR wobec innych sektorów usług komunikacyjnych. www.sapr.com.pl
Wartości agencji PR
Działanie w obszarze komunikacji marki to wyścig bez mety. Dla nas wyścig (RACE) to również podstawa funkcjonowania naszej agencji public relations. Akronim R A C E definiuje fundamentalny charakter Public Dialog, odróżniając ją od innych podmiotów działających w obszarze komunikacji. W realizacji codziennych obowiązków kierujemy się:
Naszą misją jest oferowanie Klientom najskuteczniejszych strategii komunikacyjnych, które tworzą emocjonalne więzi z ich konsumentami za pomocą angażujących historii. W ten sposób osiągając wyznaczone cele biznesowe.
Wizją Public Dialog jest bycie najczęściej rekomendowaną agencją w obszarze komunikacji społecznej i public affairs w Polsce.
Wiedza
Chętnie się uczymy, ale również dzielimy się wiedzą. Tylko w ten sposób możemy rozwijać naszą agencje public relations oraz oferować efektywne rozwiązania dla partnerów biznesowych. Przekazywanie wiedzy oraz naszych doświadczeń uznajemy za ważną część funkcjonowania agencji. Regularnie publikujemy raporty branżowe, występujemy na konferencjach i kongresach, wykładamy na kilku uczelniach wyższych, bierzemy czynny udział w inicjatywach pro-bono mających na celu rozwój i profesjonalizację sektora PR i komunikacji w Polsce.
Zarząd
Nasza kreatywność zdobyła dla klientów wiele nagród
Jesteśmy częścią trzech organizacji
Naszym priorytetem jest zapewnienie uczciwych i etycznych praktyk biznesowych wobec klientów, partnerów biznesowych i społeczności.