Chcemy, żeby dzięki komunikacji świat stawał się lepszy dla następnych pokoleń

Odpowiadamy na potrzeby jutra w zakresie komunikacji i budowania prawdziwych, trwałych relacji pomiędzy instytucjami, markami, ludźmi a ich otoczeniem. Pomagamy Klientom we wzroście i tworzeniu zmian, które mają znaczenie.

Nasz zespół tworzy strategie komunikacyjne, które kreują świadomość, wiarygodność i dają pewność prowadzenia biznesu zdobywając zaufanie interesariuszy. Agencja oferuje efektywne wsparcie w kilku obszarach: komunikacji korporacyjnej, public affairs i government relations, komunikacji kryzysowej i zarządzania reputacją, Brand PR i mediów, digital i social media.

W skład naszego zespołu wchodzą stratedzy, twórcy i byli dziennikarze, którzy wiedzą jak przyciągnąć uwagę, nawiązać interakcję i wzbudzić zainteresowanie, dając Klientom długoterminową wartość. Jesteśmy odpowiedzialni, skromni i pokorni. Stawiamy na relacje i przejrzystość.

Zaczynamy od zrozumienia biznesowych uwarunkowań Klienta, a następnie tworzymy angażujące historie. W naszych strategiach zawsze kładziemy nacisk na realizację celów biznesowych, mierzalność i oddziaływanie na otoczenie z pełną wiarą w moc dialogu.

Jesteśmy niezależną, rodzinną firmą. Pracujemy dla instytucji i marek, które są dla nas inspirujące, ponieważ chcemy sprawić żeby świat, dzięki komunikacji stawał się lepszy dla następnych pokoleń.

Wartości agencji PR

Działanie w obszarze komunikacji marki to wyścig bez mety. Dla nas wyścig (RACE) to również podstawa funkcjonowania naszej agencji public relations. Akronim R A C E definiuje fundamentalny charakter Public Dialog, odróżniając ją od innych podmiotów działających w obszarze komunikacji. W realizacji codziennych obowiązków kierujemy się:

Relacje

Relacje

Relacje międzyludzkie to podstawa dobrego biznesu. Działamy wspólnie z naszymi Klientami, biznes partnerami i przedstawicielami mediów w atmosferze wzajemnego szacunku. W celu budowania zrozumienia zawsze kierujemy się zasadami dialogu. Uważamy dwukierunkową komunikację z otoczeniem za kluczową wartość w public relations. Dzięki połączeniu planów oraz interesów Klienta z odpowiednimi oczekiwaniami jego otoczenia, pomagamy budować obustronne zaufanie. Wiemy, że tylko profesjonalne, rzetelne i uczciwe zarządzanie informacją, pomiędzy daną firmą a jej otoczeniem, może prowadzić do zbudowania pełnego zrozumienia oraz nawiązania pozytywnych relacji ze wszystkimi interesariuszami.

Ambicja

Ambicja

Pracujemy w ambitnym zespole, wśród ludzi, którzy zawsze stawiają sobie trudne cele do zrealizowania. Dążących do samorealizacji i osiągania wspólnie z Klientami sukcesów. Ludzie Public Dialog redefiniują utarte schematy w zakresie komunikacji, w codziennej pracy poszukując coraz bardziej skutecznych i kreatywnych rozwiązań. Wytyczamy realne i w pełni mierzalne KPI’s, z których rozlicza się nasza agencja PR z Klientami na każdym etapie realizacji strategii.

Klient w centrum

Klient w centrum

Chcemy być najbardziej skoncentrowaną na Klientach agencją public relations w branży. Ich pełne zadowolenie to nasz cel i główna motywacja w codziennej pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby Klientów, dostosowujemy się do ich oczekiwań i w ten sposób doskonalimy również naszą markę. Tworzymy przemyślane i sprawdzone rozwiązania w zakresie komunikacji korporacyjnej, public affairs, public relations oraz content marketingu po to, żeby historie marek naszych Klientów były słyszalne. W ten sposób wpływamy pozytywnie na ich przyszłość i rozwój.

Rozwój

Rozwój

Pracujemy w zgranym, ambitnym ale też odpowiedzialnym zespole. Nasi specjaliści są angażowani w procesy podejmowania decyzji dotyczące rozwoju agencji PR. Każdy bierze pełną odpowiedzialność za swoje działania, ale zawsze może liczyć na wsparcie innych członków agencji. Aktywizujemy potencjał i wiedzę drzemiące w naszych pracownikach, bo to Oni są motorem napędowym, dzięki któremu możliwy jest rozwój Public Dialog.

Kim jesteśmy - Misja i wizja

Misja i wizja

Naszą misją jest oferowanie Klientom najskuteczniejszych strategii komunikacyjnych, które tworzą emocjonalne więzi z ich konsumentami za pomocą angażujących historii. W ten sposób osiągając wyznaczone cele biznesowe.

Wizją Public Dialog jest bycie najczęściej rekomendowaną agencją w obszarze komunikacji społecznej i public affairs w Polsce.

Wiedza

Chętnie się uczymy, ale również dzielimy się wiedzą. Tylko w ten sposób możemy rozwijać naszą agencje public relations oraz oferować efektywne rozwiązania dla partnerów biznesowych. Przekazywanie wiedzy oraz naszych doświadczeń uznajemy za ważną część funkcjonowania agencji. Regularnie publikujemy raporty branżowe, występujemy na konferencjach i kongresach, wykładamy na kilku uczelniach wyższych, bierzemy czynny udział w inicjatywach pro-bono mających na celu rozwój i profesjonalizację sektora PR i komunikacji w Polsce.

Fake news z perspektywy Polskich dziennikarzy

Nasza agencja przeprowadziła pierwsze badanie wśród dziennikarzy ogólnoinformacyjnych na temat skali zjawiska fake news w Polsce. Badanie zostało zrealizowane przez Instytut badań ARC Rynek i Opinia metodą CATI w dniach 24-28 kwietnia 2017 r. Wzięło w nim udział 154 dziennikarzy.

Rola komunikacji korporacyjnej

Celem niniejszego raportu jest przybliżenie charakterystyki komunikacji korporacyjnej, stojących przed nią trendów i wyzwań, znaczenia interesariuszy i roli zewnętrznych konsultantów, a także przedstawienie kluczowych wyzwań stojących przed specjalistami zajmującymi się tą dziedziną.

W raporcie znajdują się również cenne informacje na temat sposobów pomiaru efektywności działań komunikacyjnych stosowanych w największych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach.

Marka korporacyjna i jej komunikacja

Paweł Bylicki, CEO Public Dialog jest współautorem książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. Publikacja może być użyteczna zarówno dla specjalistów, jak i managerów wielu szczebli, którzy w swojej pracy związani są z różnymi formami komunikacji marki.

Można dowiedzieć się z niej m.in. jakie są najważniejsze elementy budowy marki, czym jest tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji, dlaczego marki bez strategicznie zarządzanej komunikacji korporacyjnej nie nawiążą relacji ze wszystkimi interesariuszami? W książce wytłumaczone są zagadnienia wizji, misji, wartości, kultury korporacyjnej. Znajdują się odpowiedzi na pytania: czym jest komunikacja korporacyjna? Jaka jest jej rola, cele i funkcje? Kto i w jaki sposób powinien zarządzać komunikacją korporacyjną? Jak planować komunikację korporacyjną i jak układać strategię?

Zarząd

Paweł BylickiCEO of Public Dialog
left right

Paweł Bylicki

CEO of Public Dialog

CEO Public Dialog, były szef International Public Relations Network (IPRN). 17 lat związany z profesjonalną komunikacją społeczną i marketingiem. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, public affairs i pozycjonowaniu firm na rynku. Od 2010 CEO w agencji Public Dialog, gdzie współtworzyły i zarządzał ponad 100 projektami z zakresu PR, PA i komunikacji. Nadzorowane projekty zdobyły liczne polskie i międzynarodowe nagrody, w tym: Złote Spinacze, Grand Prix Eventiada by IPRA, Magellan Awards, Mercure Excellence Awards, POTY, SABRE, PR Daily, IPRA (finaliści). Pomysłodawca kategorii PR LED i Employer Branding w Effie Poland.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA) oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations), Effie Awards i Innovation Awards (SKM SAR).

Współtwórca pierwszego w Polsce badania na temat „Roli komunikacji korporacyjnej”, przeprowadzonego wśród największych polskich i międzynarodowych firm (250+), jak również „Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy”. W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network). To międzynarodowa sieć niezależnych agencji consultingowych i public relations. W jej skład wchodzi ponad 40 członków z 40 krajów. IPRN to jedna z największych niezależnych sieci agencji na świecie, założona w 1995 roku w Londynie.

Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż. W znakomitej większości fan wszystkiego co się nie „klika” i nie ma „dużego zasięgu”.

Karolina Borkowska-Bylicka Vice President of Public Dialog
left right

Karolina Borkowska-Bylicka

Vice President of Public Dialog

Wiceprezes Zarządu agencji Public Dialog. Członek Zarządu Stowarzyszenia agencji Public Relations na kadencje 2020-2022. Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018 i 2018-2020. Członek zespołu Sektorowej Rady ds. kompetencji sektora komunikacji marketingowej. Lider i współtwórca działu Public Relations w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej. W 2019 roku dołączyła do programu StartUp PFR – Sieć Mentorów PFR. Zasiadała w jury międzynarodowego konkursu branży PR ICCO Global Awards.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Prowadzi szkolenia w zakresie wystąpień publicznych oraz wykłady na uczelniach wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim z zakresu public relations i komunikacji wewnętrznej oraz w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie z zakresu etyki w PR.

Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb zawdzięcza pracy przy programach informacyjnych i śniadaniowych w TVP oraz dla kilku czasopism.

Nasza kreatywność zdobyła dla klientów wiele nagród

/
arrow
arrow
arrow
/
arrow

Jesteśmy częścią trzech organizacji

Naszym priorytetem jest zapewnienie uczciwych i etycznych praktyk biznesowych wobec klientów, partnerów biznesowych i społeczności.