Głównym celem postawionym przed agencją jest rozwój komunikacyjny istniejącego od 20 lat zespołu rajdowego, wspieranego przez PKN ORLEN, w kontekście dynamicznych przeobrażeń sponsoringu sportowego w Polsce i na świecie.
Budowanie wizerunku koncernu, jako przedsiębiorstwa zaangażowanego we wspieranie obszaru budzącego wielkie zainteresowanie społeczne – sportu.
Wzmocnienie komunikacyjne kompleksowego podejścia Klienta do sponsoringu sportowego (wiele dyscyplin). Od 2019 r. także wsparcie komunikacyjne współpracy PKN ORLEN z Robertem Kubicą.
Strategia komunikacyjna projektu wykorzystuje dostępne media własne, głównie kanały w profilach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) oraz stronę www poświęconą ORLEN Team. Za ich pośrednictwem fani oraz dziennikarze są informowani o wszystkich wydarzeniach, w których biorą udział sportowcy ORLEN Team oraz ich wynikach.
Wyselekcjonowana lista mediów, redakcji oraz dziennikarzy na bieżąco otrzymuje zapowiedzi wszystkich wydarzeń, podsumowania oraz dostęp do bazy zdjęć wykorzystywanych w późniejszych publikacjach. Strategia zakłada także wykorzystywanie wypowiedzi zawodników, które są nagrywane na potrzeby w/w materiałów – przy okazji zapowiedzi, podsumowań poszczególnych etapów oraz wyników całościowych. Kolejnym elementem strategii jest budowa społeczności zainteresowanej motorsportem – głównie za pośrednictwem profili społecznościowych.