EMPLOYER BRANDING to działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy. Employer branding wewnętrzny skierowany jest do obecnych pracowników firmy i skupia się głównie na stworzeniu godnego środowiska pracy, przyjaznej atmosfery pracy i możliwości rozwoju. Employer branding zewnętrzny skierowany jest głównie do potencjalnych pracowników.
Chcesz zaistnieć ze swoją marką jako pracodawca?
Dobrze trafiłeś!
KIM JESTEŚMY
Jesteśmy agencją consultingową, która dostarcza rozwiązania
w zakresie zintegrowanej komunikacji oraz public relations
dla czołowych polskich i międzynarodowych marek.
Klientom dostarczamy efektywne strategie z pięciu obszarów:
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA
KOMUNIKACJA PRODUKTOWA
SOCIAL MEDIA
MARKETING
INFLUENCER
RELATIONS
CONTENT MARKETING
5
Kontynentów
40
Biur
28
Krajów
82
Agencje
6859
Pracowników
3785
Klientów
Jesteśmy jedyną agencją w Polsce należącą do międzynarodowej sieci IPRN, jednej z największych sieci zrzeszających niezależne agencje PR na świecie. IPRN skupia 40 profesjonalnych agencji, zlokalizowanych w 28 krajach. Na co dzień pracujemy w sieci razem z ponad 6800 specjalistami. Dzięki temu możemy dla naszych Klientów prowadzić działania komunikacyjne jednocześnie na kilku rynkach. Więcej informacji: www.iprn.com
NASZE NAGRODY
Od lat zdobywamy za nasze projekty i realizacje najcenniejsze
polskie i międzynarodowe nagrody.
CO ROBIMY
EMPLOYER BRANDING I KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
W oparciu o zestaw unikalnych wartości, wspieramy naszych klientów w tworzeniu spójnych strategii budowania wizerunku dobrego pracodawcy. Wiemy, że systematyczne, zaplanowane działania zarządcze mogą pomóc firmom w pozyskiwaniu najlepszych pracowników, jak również angażować oraz zatrzymać w organizacji tych najbardziej wartościowych.
Komunikacja wewnętrzna
Audyty komunikacyjne
Analiza przepływów informacyjnych w firmie
Employer Branding
Analiza dotychczasowo wykorzystywanych narzędzi
Budowanie relacji z lokalnymi społecznościami
Szkolenia
Mapowanie
interesariuszy
ZAUFALI NAM
Pracujemy dla niesamowitych marek!
Od start-up’ów do firm z listy Fortune 500.
„Agencja z sukcesem zrealizowała postawione przed nią cele, uzyskując pośród 32 krajów jeden z najlepszych wyników medialnych (35 miliony impresji)Podczas realizacji całego projektu Agencja wykazała się dobrym zrozumieniem potrzeb komunikacyjnych, a także doskonałą znajomością mediów.Agencja Public Dialog jest rzetelnym partnerem, który z pewnością wielu ambitnym zadaniom.”
Olga Naparty, The acting head of communication Red Bull
REFERENCJE
„Agencja wykazała się profesjonalizmem, terminowością, kreatywnością, starannością i zaangażowaniem i dbałością o jakość wykonywanych usług. Agencja posiada bardzo dobrą znajomość mediów związanych z branżą motoryzacyjną. Wyniki prac zespołu Public Dialog są bardzo satysfakcjonujące. Polecam współpracę z tą firmą.”
Maciej Patla, E-commerce Marketing Manager Inter Cars
„Agencja wykazuje się profesjonalizmem terminowością oraz kreatywnością. Agencja posiada bardzo dobrą znajomość mediów branżowych, life style, HR, CSR. Z pełną odpowiedzialnością możemy rekomendować Public Dialog jako wiarygodnego partnera i doradcę od komunikacji.”
Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu, Orbis S.A.
lub zadzwoń teraz: