Amadria Park to największa grupa hotelarska w Chorwacji. Postawione przed agencją wyzwanie związane ze zwiększeniem ruchu gości (indywidualnych) i korporacyjnych do swoich hoteli. Obiekty Grupy zlokalizowane są w: Šibenik, Opatija oraz Zagreb. Brakowało wcześniejszej jakiejkolwiek komunikacji z rynkiem polskim grupy Amadria Park.
Sprawdzając badanie przeprowadzone w 2023 roku przez Polską Organizację Turystyczną, w sezonie wakacyjnym Polacy decydują się na wyjazd za granicę na główne wakacje, 24% respondentów deklaruje, że spędzi tam dokładnie 8 dni (7 nocy), a 25% planuje pobyt trwający 9-15 dni. W 2023 roku Polacy podróżowali głównie do krajów europejskich (93,4% podróży). Głównym celem tych podróży były wypoczynek i rekreacja (48,3%) oraz zakupy (35,3%).
Dla niektórych osób Chorwacja nie jest pierwszym wyborem, jako destynacja; konkuruje
z Włochami, Hiszpanią czy Francją. Hasło kampanii: „Czas na nieodkrytą Chorwację”. Postawiliśmy na media relacje, działania z influencerami oraz bezpośrednie spotkania z branżą MICE w Polsce i za granicą.
Podział komunikatów w ramach architektury grupy marek:
Cele kampanii:
Target groupa:
Agencja rozpoczęła od silnych działań w obszarze media relacji (biuro prasowe, informacje prasowe) oparte na story tellingu i podkreślaniu silnych stron wokół hoteli i miejsc.
Stąd, Sibenik to małe, magiczne miasto, które zachwyca swoimi zabytkami i niezwykłą atmosferą. Tegoroczny sezon letni to okazja do zdobycia kolejnego punktu w Chorwacji, który kryje za sobą wiele nieznanych historii.
Zagrzeb jest stolicą Chorwacji, lot z Warszawy trwa zaledwie godzinę i 20 min, a samo miasto stanowi świetny kierunek na weekendowy wypad. Każdy dobry city break, ceni sobie dogodną lokalizację i bliskość do najważniejszych atrakcji.
Opatija jest jednym z kurortów wypoczynkowych na półwyspie Istria. Miasto zachwyca swoim położeniem i bliskością do pasma gór oraz morza Adriatyckiego. Mieszkańcy urokliwego miejsca porównują je do francuskiej Riwiery czy Monte Carlo, a jego wyjątkowość dostrzegli nawet najsłynniejsi Polacy już sto lat temu.
Wzrost o 150% okresu letniego rok do roku (dane od klienta), sprzedaży dla gości i klientów z Polski w stosunku do 2023.
Efekty w tradycjonalnych mediach:
Efekty kampanii z Inflencerami:
276 Instastories
2 530 500 reach