Ponad 5 letnia współpraca. Do zadań agencji należy budowanie pozycji CHEP jako kluczowego gracza na rynku usług w zakresie zarzadzania łańcuchem dostaw w Polsce (ekspert i lider rynku), promowanie nowych modeli biznesowych i ich wsparcie komunikacyjne. Ponadto ugruntowanie w mediach pozycji CHEP jako lidera opinii, głosu rynku w zakresie zarzadzania łańcuchem dostaw w Polsce, dotarcie do grup docelowych z przekazem opartym na wartościach i kluczowych przesłaniach, w efekcie wzmocnienie reputacji marki CHEP. Kolejnym wyzwaniem jest odróżnienie marki i jej ekspertyzy od konkurencji oraz zaistnienie CHEP w obszarach kluczowych biznesowa np. sektor FMCG, branża spożywcza (owoce, warzywa, mięso, nabiał i napoje). W związku z tym agencja realizuje pozycjonowanie marki CHEP na rynku jako lidera nie tylko w zakresie Pallet Pooling, ale przede wszystkim eksperta w zakresie rozwiązań łańcucha dostaw w szerokim znaczeniu, poszukuje możliwości prezentowania innowacyjnych rozwiązań i wiedzy, a także prezentacja CHEP jako podmiotu rozwijającego się w sposób zrównoważony w Polsce i na świecie.