Krajowy Rejestr Długów to pierwsze w Polsce i największe biuro informacji kredytowej. W natłoku informacji i danych dystrybuowanych przez biura informacji kredytowej, a także inne podmioty i instytucje zajmujące się finansami przedsiębiorstw oraz osób fizycznych, konieczne było wypracowanie formy, która będzie bazować przede wszystkim na wysokiej jakości oferowanych danych, ich analizie oraz zaprezentowaniu szerszego kontekstu biznesowego danej branży.
Powstała koncepcja tworzenia rozbudowanych i jakościowych raportów branżowych, które miałyby powstawać we współpracy z czołowymi organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców z danego sektora. W ten sposób agencja wypracowała pomysł, który gwarantował: regularność komunikacji, zaangażowanie i bezpośrednie dotarcie do zainteresowanych grup przedsiębiorców (potencjalnych klientów KRD), a także wyróżniające się zawartością i stroną wizualną materiały dla mediów.
Zaangażowanie partnerów w pracę nad raportami – organizacji branżowych zrzeszających dużą część rynku.