Pozycjonowanie w mediach firmy, która nigdy wcześniej nie komunikowała swojej działalności
Budowanie świadomości istnienia marki franczyzowej wśród właścicieli niezrzeszonych warsztatów samochodowych
Działania IR – komunikacja z rynkiem finansowym
Realizacja
Współpraca z TVN Turbo przy realizacji programu „Samochód marzeń – kup i zrób”.
Realizacja 4 pilotażowych oraz 12 odcinków pierwszej serii
Nawiązanie współpracy z moto.pl, największym w Polsce portalem motoryzacyjnym, gdzie na specjalnej podstronie publikowano szczegóły dotyczące pojazdów, napraw, zdjęcia oraz kulisy planu filmowego.
Pozycjonowanie eksperckie prezesa firmy oraz ekspertów w mediach
Efekty
Łącznie 293 publikacje (mix mediów, w tym w najważniejszych tytułach z branży motoryzacyjnej, oponiarskiej i zajmującej się tematyką warsztatów
47 publikacji w mediach elektronicznych, w tym m.in. 10 artykułów eksperckich Klienta w Motofakty.pl (śr. liczba odsłon 3000 osób)
Prawie 650 tys. nakładu prasy, w której pojawiły się publikacje