Żabka to największa sieć sklepów modern conenience w Polsce. W ponad 11,5 tys. placówek dokonuje się ok 4,1 mln transakcji dziennie (dane za 2024 r.). Żabka to również społeczność ponad 10 000 franczyzobiorców (dane za 2025 r.).
Sklepy Żabka to często „ sklepy pierwszego wyboru” dla ogromnej części mieszkańców Polski, z których 17 mln ma mniej niż 500 m. do najbliższego sklepu tej marki.
W styczniu 2024 roku Żabka uruchomiła projekt Ambasadorów Franczyzy, czyli ok 60 osób spośród franczyzobiorców, którzy są nie tylko przedstawicielami marki, ale również osobami do kontaktu dla tych, którzy zastanawiają się nad własnym biznesem pod szyldem Żabka. Rolą agencji było wsparcie działań B2B z franczyzobiorcami.
Strategia
Budowanie komunikacji poprzez personal stories poszczególnych franczyzobiorców.
Bieżące komunikaty na temat franczyzy, lokalne media relations
Organizacja akcji związanych z przekraczaniem kolejnych kamieni milowych rozwoju sieci
Taktyka
Pozycjonowanie franczyzobiorców w mediach, komunikowanie oferty franczyzowej.
Wsparcie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie eksperckie,
Współpraca z blogerami i influencerami,
Komunikacja akcji CSR, organizacja i komunikacja eventów, fake OOH