Case study Mobilni.pl

Mobilni.pl
Wyzwanie i analiza

Wyzwanie i analiza

Jednym z głównych problemów z jakim obecnie mają do czynienia marki jest komunikacja
z grupą pokolenia Y – nazywanych popularnie millenialsami. VWFS poszukiwał rozwiązania, które mogłoby być integratorem wielu aktywności w obszarze nowoczesnej komunikacji z tą grupą. Cele:

  1. Zwiększanie oraz wzmocnienie świadomości marki VWFS- Bank. Leasing. Ubezpieczenia. Mobilność
  1. Dotarcie z pożądanym przekazem do grupy odbiorczej na temat mobilnych rozwiązań oferowanych przez GVW oraz długofalową zmianę ich postaw

Tworzenie wartości dodanej wokół marki na tle rynku nadając jej konkretny kontekst, VWFS= mobilność

Strategia

Strategia

Mobilni.pl to portal, na którym czytelnicy otrzymują możliwość obserwowania trendów, poznawania świata i poszukiwania inspiracji. Interesujące dla siebie treści znajdą na nim wszyscy lubiący doświadczać i czerpać z życia to co najlepsze.

Na portalu podejmowane są tematy związane m.in. ze zmianami pokoleniowymi, myśleniem out of the box, pokazywaniem różnych trendów, urban life czy zmianami rynkowymi. Zakładki tematyczne:

  • TECHNOLOGIA nowinki, trendy, recenzje gier, aplikacje mobilne
  • MOTORYZACJA premiery, innowacyjne rozwiązania, klasyki motoryzacji, poradnictwo
  • KULTURA muzyka, literatura, film, teatr
  • PODRÓŻE inspiracje do podróży, lokalne kuchnie, pomysły na podróżnicze gadżety, podróżniczy styl, recenzje
  • STYL ŻYCIA Zdrowe odżywianie, sport, aktywne spędzanie wolnego czasu, pielęgnacja, psychodietetyka, sposoby radzenia sobie ze stresem.
  • LUDZIE Zakładka ta funkcjonuje jako miejsce, które raz w tygodniu przybliża historię człowieka, popartą pracami, dokonaniami z przeróżnych dziedzin
Realizacja

Realizacja

  • Developing- stworzenie koncepcji serwisu oraz makiet funkcjonalnych, projektu graficznego, wdrożenie oprogramowania, opracowanie koncepcji serwisu, warsztaty strategiczne, tworzenie treści.
  • Prezentacja inauguracyjna mobilni.pl podczas największych motoryzacyjnych targów
    w Polsce, w trakcie Press Night Motor Show 2017 w Poznaniu
  • Na potrzeby launchu mobilni.pl zrealizowany został film, będący kwintesencją serwisu. https://www.youtube.com/watch?v=u89k8-HLKUI
  • Stoisko mobilni.pl. podczas targów zlokalizowane w jednej z hali wystawowej Grupy VW.
  • Konkurs ogłoszony podczas targów Motorshow 2017.
  • Agencja w 2. miesiącu działania platformy rozpoczęła współprace z influencerami, którzy tworzyli treści na platformę, promując ją w swoich kanałach social media.
Efekty

Efekty

W ciągu zaledwie niespełna 4 miesięcy od wdrożenia platformy:

  • Liczba odsłon: 68 736
  • Liczba Unikalnych użytkowników: 38 323
  • Zasięg organiczny postów w czerwcu na Facebooku influencerów 252 972
  • Ponad 240 publikacji prasowych w 2 tygodnie od wydarzenia. Zasięg – ponad 3 mln osób
  • 14 000 rozdanych materiałów promocyjnych
  • Dotarcie bezpośrednie podczas targów: 70 reprezentantów importerów samochodów, 30 oficjeli, 30 przedstawicieli organizacji branżowych i stowarzyszeń oraz dziennikarze.