
Komunikacja korporacyjna
Dostarczamy rozwiązania w zakresie zintegrowanej komunikacji oraz public relations
Pracujemy dla czołowych polskich i międzynarodowych marek. Odpowiadamy na potrzeby jutra w zakresie komunikacji i budowania prawdziwych, trwałych relacji między pomiędzy markami a ich otoczeniem.
Nasza agencja PR oferuje Klientom efektywne strategie z czterech obszarów: komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, social media i content marketingu.
W naszych strategiach, projektach, czy inicjatywach zawsze stawiamy na realizację celów biznesowych, mierzalność i oddziaływanie na otoczenie z pełną wiarą w moc dialogu.
Stawiamy na rozwój
Jako pierwsza agencja public relations w Polsce przeprowadziliśmy badanie dot. „Roli Komunikacji Korporacyjnej”, a także „Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy”. Paweł Bylicki, CEO Public Dialog jest współautorem książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja”, wydanej w 2018 roku.
Nasi pracownicy są wykładowcami m.in. Szkoły Strategii Marki, London School of Public Relations, na Uniwersytecie Warszawskim, Collegium Civitas, Szkoły Strategii Marki, Wyższej Szkoły Administracji i Przedsiębiorczości w Lublinie.
Przestrzegamy zasad przetargowych Białej Księgi Komunikacji Marketingowej.
Działamy w IPRN i SAPR
Należymy do globalnej sieci International Public Relations Network (IPRN) z oddziałami w 40 krajach, dzięki czemu nasza agencja PR posiada światowy know-how oraz możliwość prowadzenia komunikacji na wielu rynkach jednocześnie. Globalny zespół to ponad 6800 pracowników, który każdego dnia pracuje na sukces klientów.
Jesteśmy również jedną z agencji założycielskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations. SAPR jest organizacją stawiającą sobie za cel reprezentację i wspieranie szeroko rozumianej branży PR obecnej w całej Polsce. Celem Stowarzyszenia jest promowanie wysokiej jakości obsługi PR, stymulowanie rozwoju tego sektora oraz wspieranie zapotrzebowania na takie usługi a także wzmocnienie konkurencyjności PR wobec innych sektorów usług komunikacyjnych. www.sapr.com.pl
Zdobywamy dla klientów prestiżowe nagrody
Nieprzerwanie od 2013 roku za swoje realizacje otrzymujemy najważniejsze polskie i międzynarodowe nagrody branżowe, m.in. Stevie Awards, Magellan Awards, Złote Spinacze, PR Platinum, Eventiada by IPRA. SABRE finalist oraz wiele innych...
Misja i wizja
Naszą misją jest oferowanie Klientom najskuteczniejszych strategii komunikacyjnych, które tworzą emocjonalne więzi z ich konsumentami za pomocą angażujących historii. W ten sposób osiągając wyznaczone cele biznesowe.
Wizją Public Dialog jest bycie najczęściej rekomendowaną agencją w obszarze komunikacji społecznej w Polsce.

Wartości agencji PR
Działanie w obszarze komunikacji marki to wyścig bez mety. Dla nas wyścig (RACE) to również podstawa funkcjonowania naszej agencji public relations. Akronim R A C E definiuje fundamentalny charakter Public Dialog, odróżniając ją od innych podmiotów działających w obszarze komunikacji. W realizacji codziennych obowiązków kierujemy się:

Relacje międzyludzkie to podstawa dobrego biznesu. Działamy wspólnie z naszym klientami, biznes partnerami i przedstawicielami mediów w atmosferze wzajemnego szacunku. W celu budowania zrozumienia zawsze kierujemy się zasadami dialogu. Uważamy dwukierunkową komunikację
z otoczeniem za kluczową wartość w public relations. Dzięki połączeniu planów oraz interesów Klienta z odpowiednimi oczekiwaniami jego otoczenia, pomagamy budować obustronne zaufanie. Wiemy, że tylko profesjonalne, rzetelne i uczciwe zarządzanie informacją, pomiędzy daną firmą a jej otoczeniem, może prowadzić do zbudowania pełnego zrozumienia oraz nawiązania pozytywnych relacji ze wszystkimi interesariuszami.

Pracujemy w ambitnym zespole, wśród ludzi, którzy zawsze stawiają sobie trudne cele do zrealizowania. Dążących do samorealizacji i osiągania wspólnie z klientami sukcesów. Ludzie Public Dialog redefiniują utarte schematy w zakresie komunikacji, w codziennej pracy poszukując coraz bardziej skutecznych i kreatywnych rozwiązań. Wytyczamy realne i w pełni mierzalne KPI’s, z których rozlicza się nasza agencja PR z klientami na każdym etapie realizacji strategii.

Chcemy być najbardziej skoncentrowaną na klientach agencją public relations w branży. Ich pełne zadowolenie to nasz cel i główna motywacja w codziennej pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby Klientów, dostosowujemy się do ich oczekiwań i w ten sposób doskonalimy również naszą markę. Tworzymy przemyślane i sprawdzone rozwiązania w zakresie komunikacji korporacyjnej, public relations oraz content marketingu po to, żeby historie marek naszych klientów były słyszalne. W ten sposób wpływamy pozytywnie na ich przyszłość i rozwój.

Pracujemy w zgranym, ambitnym ale też odpowiedzialnym zespole. Nasi specjaliści są angażowani w procesy podejmowania decyzji dotyczące rozwoju agencji PR. Każdy bierze pełną odpowiedzialność za swoje działania, ale zawsze może liczyć na wsparcie innych członków agencji. Aktywizujemy potencjał i wiedzę drzemiące w naszych pracownikach, bo to oni są motorem napędowym dzięki, któremu możliwy jest rozwój Public Dialog.
Nasze nagrody

PROJECT OF THE YEAR by IPRN 2021

PROJECT OF THE YEAR by IPRN 2021
NAGRODA:
PROJECT OF THE YEAR
KATEGORIA:
B2C
PROJEKT:
Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover

SABRE AWARDS FINALIST 2020

SABRE AWARDS FINALIST 2020
NAGRODA:
SABRE
KATEGORIA:
The Baltic
PROJEKT:
Little Rescuers

GOLDEN STEVIE AWARDS 2020

GOLDEN STEVIE AWARDS 2020
NAGRODA:
Stevie Awards
KATEGORIA:
Community Engagement
PROJEKT:
Little Rescuers

GOLDEN STEVIE AWARDS 2020

GOLDEN STEVIE AWARDS 2020
NAGRODA:
Stevie Awards
KATEGORIA:
Corporate Communications
PROJEKT:
Little Rescuers

EVENTIADA IPRA GWA 2019

EVENTIADA IPRA GWA 2019
NAGRODA:
EVENTIADA IPRA GWA 2019
KATEGORIA:
Best Corporate Social Responsibility Campaign
PROJEKT:
MALI RATOWNICY 2019

EVENTIADA IPRA GWA 2019

EVENTIADA IPRA GWA 2019
NAGRODA:
EVENTIADA IPRA GWA 2019
KATEGORIA:
GRAND PRIX
PROJEKT:
MALI RATOWNICY 2019

Silver Stevie Awards 2018

Silver Stevie Awards 2018
NAGRODA:
Silver Stevie Awards 2018
KATEGORIA:
Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused
PROJEKT:
Ibis. Tu mieszka muzyka

Golden Stevie Awards 2018

Golden Stevie Awards 2018
NAGRODA:
Golden Stevie Awards 2018
KATEGORIA:
Communications or PR Campaign of the Year – Travel & Tourism
PROJEKT:
Ibis. Tu mieszka muzyka

EVENTIADA IPRA GWA 2018 GRAND PRIX

EVENTIADA IPRA GWA 2018 GRAND PRIX
NAGRODA:
Eventiada IPRA GWA 2018
KATEGORIA:
Grand Prix
PROJEKT:
Ibis music lives here

EVENTIADA IPRA GWA 2018

EVENTIADA IPRA GWA 2018
NAGRODA:
Eventiada IPRA GWA 2018
KATEGORIA:
Most innovative campaign in approach and tools
PROJEKT:
Ibis tu mieszka muzyka

Brązowy Złoty Spinacz Awards 2017

Brązowy Złoty Spinacz Awards 2017
NAGRODA:
BRĄZOWY ZŁOTY SPINACZ AWARDS 2017
KATEGORIA:
PR korporacyjny
PROJEKT:
Łazarski – praktyczny wymiar kształcenia – Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego

PR Platinium Awards 2017

PR Platinium Awards 2017
NAGRODA:
PR Platinium Awards 2017
KATEGORIA:
Pro Bono Campaign
PROJEKT:
Rola komunikacji korporacyjnej – raport

Golden Stevie Awards 2017

Golden Stevie Awards 2017
NAGRODA:
Golden Stevie Awards 2017
KATEGORIA:
Other – Public Relations
PROJEKT:
Rola komunikacji korporacyjnej – raport

Silver Stevie Awards 2017

Silver Stevie Awards 2017
NAGRODA:
Silver Stevie Awards 2017
KATEGORIA:
Communications or PR Campaign/Program of the Year – Communications Research
PROJEKT:
Rola komunikacji korporacyjnej – raport

Złoty Spinacz Media Relations 2016

Złoty Spinacz Media Relations 2016
NAGRODA:
Złoty Spinacz 2016
KATEGORIA:
Product Media Relations
PROJEKT:
Ardor Auction- „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Złoty Spinacz Product Launch 2016

Złoty Spinacz Product Launch 2016
NAGRODA:
Golden Clip 2016
KATEGORIA:
Product Launch
PROJEKT:
Ardor Auction- „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Mercury Excellence Gold 2015/2016

Mercury Excellence Gold 2015/2016
NAGRODA:
Mercury Excellence 2015 | 2016 GOLD
KATEGORIA:
Product Launch
PROJEKT:
Ardor Auctions „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

The Sabre Awards 2016 FINALIST

The Sabre Awards 2016 FINALIST
NAGRODA:
The Sabre Awards
KATEGORIA:
Product Media Relations (Trade Media)
PROJEKT:
Ardor Auction- „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Silver Stevie Awards 2016

Silver Stevie Awards 2016
NAGRODA:
Silver Stevie Awards 2016
KATEGORIA:
Media Relations
PROJEKT:
Ardor Auctions – „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Silver Stevie Awards 2016

Silver Stevie Awards 2016
NAGRODA:
Silver Stevie Awards 2016
KATEGORIA:
Product Launch
PROJEKT:
Ardor Auctions – „Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

PROTY (Projekt Roku) 2016

PROTY (Projekt Roku) 2016
NAGRODA:
PROTY (Projekt roku) 2016
KATEGORIA:
B2C
PROJEKT:
„Pierwszy Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej”

Magellan Awards 2015

Magellan Awards 2015
NAGRODA:
Bronze Magellan 20
KATEGORIA:
Product PR
PROJEKT:
“The First Polish Classic Automotive Auction House”

IPRA Golden World Awards 2015 FINALIST

IPRA Golden World Awards 2015 FINALIST
NAGRODA:
Finalist IPRA Golden Awards 2015
KATEGORIA:
B2B PR
PROJEKT:
“Orbis Business Mixer”

Magellan Awards 2014

Magellan Awards 2014
NAGRODA:
Silver Magellan 2014, Top 25 campaigns
KATEGORIA:
B2B PR
PRPROJEKT:
“Orbis Business Mixer”

Wyróżnienie Złoty Spinacz 2014

Wyróżnienie Złoty Spinacz 2014
NAGRODA:
Wyróżnienie Złoty Spinacz 2014
KATEGORIA:
Sport i turystyka
PROJEKT:
“Orbis Business Mixer”

International Public Relations Network 2014

International Public Relations Network 2014
NAGRODA:
PROTY (Projekt Roku) 2013
KATEGORIA:
CSR
PROJEKT:
Muzeum Utracone

Złote Spinacze 2013

Złote Spinacze 2013
NAGRODA:
Złote Spinacze 2013
KATEGORIA:
Kultura
PROJEKT:
Muzeum Utracone
Wiedza
Chętnie się uczymy, ale również dzielimy wiedzą. Tylko w ten sposób możemy rozwijać naszą organizację oraz oferować efektywne rozwiązania dla partnerów biznesowych. Przekazywanie wiedzy oraz naszych doświadczeń uznajemy za ważną część funkcjonowania agencji. Regularnie publikujemy raporty branżowe, występujemy na konferencjach i kongresach, wykładamy na kilku uczelniach wyższych, bierzemy czynny udział w inicjatywach pro-bono mających na celu rozwój i profesjonalizację sektora PR i komunikacji w Polsce.
Raport

Fake news z perspektywy Polskich dziennikarzy
Raport

Rola komunikacji korporacyjnej
Książka

Marka korporacyjna i jej komunikacja
Sieć IPRN
Jako jedyna agencja PR w Polsce należącą do międzynarodowej sieci IPRN.
IPRN została utworzona w 1995 roku i obecnie jest jedną z największych sieci zrzeszających niezależne agencje PR na świecie. IPRN skupia 40 profesjonalnych agencji, zlokalizowanych w 28 krajach. Na co dzień pracujemy w sieci razem z ponad 6800 specjalistami.
Dzięki członkostwu w IPRN jesteśmy w stanie skutecznie prowadzić skomplikowane projekty komunikacyjne na wielu rynkach równocześnie i czerpać międzynarodowy know-how.
Więcej informacji: www.iprn.com


Najważniejsze fakty
0 letnia historia
0 profesjonalnych agencji
0 niezwyłych marek w portfolio
0 oddziały