Case study
Umocnienie reputacji marki iTaxi

Umocnienie reputacji marki iTaxi
Wyzwanie i analiza

Wyzwanie i analiza

iTaxi to największa i najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja do zamawiania taksówek.
System ma obecnie ponad 10 000 taksówek na terenie całej Polski. Agencja w ramach
współpracy miała do zrealizowania następujące zadania:

  • Umocnienie reputacji marki iTaxi na rynku
  • Dotarcie do klientów indywidualnych, jak i biznesowych
  • Odróżnienie mobilnych rozwiązań taksówkarskich od przewozu osób
  • Kreowanie eksperckiego wizerunku Prezesa w obszarze nowych technologii
    i środowisku „start upowców”
Strategia

Strategia

  • Aranżowanie spotkań z potencjalnymi klientami korporacyjnymi, mających na celu doprowadzenie do nawiązania współpracy opierającej się na bezgotówkowych przejazdach.
  • Prowadzenie kalendarza wydarzeń branżowych oraz organizacja wystąpień w ich ramach.
  • Udział między innymi w: Infoshare 2014,2015,2016, Internetbeta 2014, 3camp Trójmiasto 2014.
  • Komunikacyjne wspieranie poszerzania sieci taksówkarzy aktywnie korzystających z iTAXI.
Realizacja

Realizacja

  • Biuro prasowe i media relations.
  • Expert positioning.
  • Organizacja lokalnych spotkań z mediami, briefingów prasowych.
Efekty

Efekty

  • Szeroka obecność w mediach: ogólnoinformacyjnych, lifestylowych, marketingowych, biznesowych, TV, etc.
  • W trakcie współpracy Agencja uzyskała dla firmy iTAXI 474 publikacji.
  • AVE o wartości 4 695 811 PLN.
  • Stefan Batory znalazł się w pierwszej trójce rankingu: 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, publikowanym w Brief.