Aukcje pojazdów klasycznych tzw. oldtimerów stały się popularne od połowy lat 80. XX wieku. Światowy rynek domów aukcyjnych koncentruje się właściwie wyłącznie na USA i Europie Zachodniej. Na przestrzeni ostatnich kilku lat obserwujemy w Polsce większą sprzedaż samochodów klasycznych o niemalże 30% rok do roku. W 2015 roku utworzony został pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Ardor Auctions. Wyzwaniem była organizacja największej w polskiej historii aukcji skupionej na samochodach klasycznych i udział w aukcji co najmniej 200 zawodowych kolekcjonerów z Polski i UE.
Oparcie się na dwóch filarach:
Celami głównymi było dotarcie do:
W pierwszym etapie położono nacisk na zbudowanie wiarygodności wokół Klienta i organizowanej aukcji. Pokazanie, środowisku, że to nie kolejna próba, tylko konkretne przedsięwzięcie. Komunikacja z założenia była zdywersyfikowana i nakierowana z jednej strony na media branżowe: motoryzacyjne, lifestyle i ogólnoinformacyjne, z drugiej natomiast na media zajmujące się tematyką finansową i biznesową.