„Ibis, tu mieszka muzyka” to kampania przeprowadzona przez rodzinę hoteli ibis w Polsce. Została ona skierowana do młodych odbiorców w wieku 20-30+. W Polsce mamy 6 milionów Millennialsów deklarujących na Facebooku, że w wolnym czasie interesują się muzyką i koncertami – postanowiliśmy skorzystać z tej okazji!
Muzyka i rozrywka zostały wybrane filarami komunikacji rodziny hoteli ibis, odnieśliśmy się do długiej historii łączącej hotele i muzykę. Wiele hitów, takich jak „Satisfaction” Rolling Stonesów, czy „Smoke on the water” Deep Purple, albo the Eagles’ “Hotel California” powstały podczas pobytu w hotelach.
Głównym celem projektu było nadanie hotelom bardziej młodzieńczego wizerunku i dotarcie do nowych grup gości, którzy szukają miejsc, oferujących możliwość przeżycia niezapomnianych i pełnych zabawy chwil. Ze względu na charakter grupy, do której kierowano komunikaty, w kampanii postawiono przede wszystkim na media społecznościowe oraz Internet. Głównymi kanałami były Facebook, Instagram, Snapchat oraz YouTube.
Ruch organiczny 786 postów, ponad 82% publikacji w mediach społecznościowych.