Agencja do zarządzania Public Affairs

14 grudnia 2022
Czas czytania: < 1 minuta

Public Affairs to dziedzina zajmująca się zarządzaniem relacjami organizacji z jej interesariuszami. Do nich należą grupy zainteresowane sprawami organizacji, w tym politycy, urzędnicy państwowi, klienci i społeczności lokalne, dostawcy, akcjonariusze, stowarzyszenia handlowe, think tanki, organizacje charytatywne, związki zawodowe czy media.

Praktycy do spraw public affairs angażują interesariuszy w celu wyjaśnienia polityki organizacyjnej i poglądów na kwestie na różne kwestie w sferze publicznej. Pomagają oni decydentom i ustawodawcom w zmianie lub ustanowieniu nowej, bardziej odpowiedniej z perspektywy biznesu polityki i prawodawstwa. Celem specjalistów Public Affairs jest wpływanie na politykę publiczną, budowanie i utrzymywanie silnych relacji z ustawodawcami, a także angażowanie i monitorowanie interesariuszy. To także budowanie i utrzymywanie silnej reputacji organizacji oraz znalezienie wspólnej płaszczyzny porozumienia z zainteresowanymi stronami.

pexels polina kovaleva 6185245 634x950 1 - Public Dialog Warszawa

Public Affairs można rozumieć jako zbiór działań przez organizację, która dzięki nim chce śledzić, angażować i organizować właściwie swoje zewnętrzne procesy biznesowe. To interdyscyplinarna dziedzina łącząca w sobie strategie z różnych branż, począwszy government relations, komunikacji kryzysowej, PR i odpowiedzialności społecznej. W swoich strategiach konsultanci koncentrują się na dostarczaniu informacji statystycznych i faktograficznych zgodnie ze stanem faktycznym. Często lobbują w kwestiach, które mogą mieć wpływ na zdolność organizacji do skutecznego działania i funkcjonowania na rynku.

Czytaj więcej

Media tripy – budowanie relacji w dobie cyfrowych innowacji

Czy w erze cyfrowych spotkań i webinarów tradycyjne media tripy wciąż mają sens? Zdecydowanie tak. Spotkania twarzą w twarz oraz...
12 stycznia 2025
Czas czytania: 3 minuty

Jak rozmawiać z dziennikarzami? Praktyczny przewodnik dla PR-owców

Rozmowy telefoniczne z przedstawicielami mediów to ważny element pracy każdego PR-owca. Choć mogą być one trudne i stresujące, to nadal...
12 stycznia 2025
Czas czytania: 3 minuty

INFLUENCER MARKETING- czym właściwie jest i co może dać marce?

INFLUENCER MARKETING- czym właściwie jest i co może dać marce?

To działania marketingowe oparte na rekomendacjach jednostki (influencera) dla danej grupy odbiorców. To komunikacja przez osoby znane w danej grupie,...
2 grudnia 2022
Czas czytania: 2 minuty